האם טבריה תעבור לידי דרעי: רון קובי ינסה להעביר את התקציב

איתי גדסי 2 Comment on האם טבריה תעבור לידי דרעי: רון קובי ינסה להעביר את התקציב

לאחר שנכשל שלושה פעמים להעביר את תקציב העירייה, ינסה בפעם האחרונה להעביר את התקציב- הסיכויים קלושים | לאחר הכישלון הצפוי, ימנה שר הפנים אריה דרעי וועדה קרואה – שתנהל את ענייני העיר

רון קובי צילום: דוד כהן/פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחלומות הכי שחורים של האיש שחרט על דגלו שנאה לכל דבר הקשור לשר הפנים דרעי, לא היה מאמין רון קובי, כי העיר טבריה בגלל כישלון יכולותיו הפוליטיות, תעבור לשליטתו של אריה דרעי. הערב (ראשון) ינסה בפעם האחרונה ראש עיריית טבריה רון קובי להעביר את תקציב העירייה לשנת 2019 בישיבת המועצה.

מדובר בניסיון הרביעי והאחרון ככל הנראה, להעביר את התקציב לאחר שמשרד הפנים נתן לו אורכה של 14 יום לפנים משורת הדין, כמו כן נתן המשרד למועצות אור עקיבא ורהט. אם ייכשל רון קובי ימנה משרד הפנים וועדה קרואה שתנהל את ענייני העיר, את חברי הוועדה ימנה שר הפנים אריה דרעי.

מדובר במכה פוליטית לאיש שהצליח בקמפיין דל מימון, להגיע לכס ראשות העיר בסערה, אך לא השכיל ליצור בריתות להקמת קואליציה. הסיכויים להעברת התקציב הערב קלושים.

רון קובי שיודע שהכישלון שלו מעבר לפינה, פתח את מפלגת 'ישראל חילונית' שתרוץ בבחירות הקרובות לכנסת. בתכנון של קובי לשאת את גלי האהדה שינסה ליצור בשל הדחתו בידי כביכול אריה דרעי. רון קובי כבר מיהר להצהיר כי הוא ידרוש את תיק הפנים.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מתייחס רק לרון קובי, שנושא על דגלו שנאת הדת היהודית. מקווה שתיכשל במהלכים שלך גם בהמשך.

  2. 1

    ישתבח שימו הגיע הזמן. למפלתו של איש צר ואויב של החרדים. מרן ראש הישיבה אמר יראה מפלתו. מי שמתעסק עם בורא עולם.. סופו נופל בבור שאין תקווה למכתו